Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 29 November 2011

ROSE SECRET

MERAH
Cinta yang tulus ikhlas, Keghairahan dan Keberanian


PINK
Menunjukkan kegembiraan dan kesyukuran, bunga yang memaparkan kegembiraan


KUNING
Membawa maksud persahabatan,kegembiraan, kelegaan dan kebebasan. Juga memberi maksud permulaan untuk sesuatu yang baru 

PUTIH 
Menunjukkan kesucian, bunga ros pengakuan, the bridal rose; “You are heavenly”, “I am worthy of you

OREN
Keghairahan dan keinginan yang tulus murni


BILANGAN PLAK.........
1           Cinta pandang pertama, kau lah yang satu
2          Saling menyayangi antara satu sama lain
3           I love you
6          Aku ingin menjadi milikmu
7           Aku tergila-gilakan kamu
 9          Cinta yang abadi, hinga hujung nyawa
10         Kamu adalah sempurna
11         Kaulah benda yang paling berharga, yang paling disayangi di muka bumi    
12        Be my steady
13         Peminat rahsia
15        Saya minta maaf, tolong maafkan saya
20        Percayalah, aku sangat jujur terhadap kamu
21        Aku setia pada mu
24        Tak boleh berhenti teringatkan awak, 24jam sehari
33         menyatakan “Aku cinta padamu” dengan lebih mendalam lagi
36        Aku akan ingati waktu-waktu indah kita bersama
40        Cintaku padamu adalah tulen
50        Cinta yang tiada sesalan
99        Aku akan mencintaimu sepanjang hidupku
100       Akan kekal bersama bahagia seabad lamanya, akan kekal setia hingga     lanjut usia
101       Kaulah satu-satunya cintaku
108       Jom Kahwin!
365       Tak boleh berhenti memikirkan kamu 365hari
999       Cinta yang berkekalan sampai bila-bila

p/s;ni la makne2 bilngnnya...tp klu dpt 999 plng untung r......kt seribu 2..
      sape pernh dpt 999 bgtau erk........


No comments: